Tillbaka till Växjö!

Hej! Idag ska jag ta tåget tillbak till Växjö. Folkhögskolan ligger ju där så jag ska dit för att redovisa mitt projektarbete och avsluta kursen helt enkelt! Det ska bli kul att träffa alla igen och faktiskt också att avsluta allt så man kan påbörja nya saker i livet. 
 
De senaste dagarna har jag träffat vänner och också passat på att både simma (varierat med pratpauser, såklart) och åka rullskidor (då man praktiskt nog kan prata hela tiden...) med Sofie. Det var kul och vi överraskade nog alla, inte minst oss själva, när vi stod i nästan elva kilometer på de där rullande dödsmaskinerna. Jag och föräldrarna gick också och såg the Hobbit i förrgår. Riktigt bra sista film också och jag tänkte nog snart ge mig på historien i bokformat.
 
Nu är det dags att göra sig redo för att gå till bussen. Det har ju kommit snö under natten så jag fick inse problematiken med att promenera med rullväskan ner till tåget... men ändå, snö är ju underbart! Hoppas på vanlig skidåkning när jag är hemma igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinstanzania.blogg.se

I den här bloggen kommer du kunna följa mitt livs hittills största äventyr och resa till Tanzania med allt vad det innebär. Ni kommer att få läsa om oundvikliga kulturkrockar, spännande äventyr, personliga tankar, ett annorlunda vardagsliv och mycket mer!

RSS 2.0