Sågningsdags!

Så var då stunden inne för att få sin dom, opponeringsdagen! Haha, nej men det var ganska ofarligt faktiskt, mer som en allmän diskussion där mina svar låg lite mer i focus... Såklart blev man ju lite nervöser sådär precis innan ändå, det är ju trots allt ett ganska personligt ämne på något sätt, men det där släpper ju ganska snart när man väl är igång! Kan ju i alla fall inte säga att man kunde ha fått en finare komplimang än när bästa Wille säger ”Du kunde ha gjort den längre, jag ville ju inte sluta läsa, och jag hatar att läsa, har inte läst en bok sedan trean, och den var kort!” Haha! Fanns ju ingen anledning till att vara nervös när det är den killen som ska opponera, snällare och mer positiv människa får man leta länge efter!

 

Nu är det bara redovisningarna på onsdag och opponering av en annans arbete kvar innan den här kursen officiellt är över. Känns faktisk väldigt tråkigt!  

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinstanzania.blogg.se

I den här bloggen kommer du kunna följa mitt livs hittills största äventyr och resa till Tanzania med allt vad det innebär. Ni kommer att få läsa om oundvikliga kulturkrockar, spännande äventyr, personliga tankar, ett annorlunda vardagsliv och mycket mer!

RSS 2.0