Lägesuppdatering

Det var nu några dagar sedan jag landade i Sverige, och igår kväll lade jag mig för första gången på fyra månader för att sova i min egen säng. Att den var så oslagbart skön kunde jag inte minnas, men det var den i alla fall och jag sov som en prinsessa hela natten. 
 
På vägen hem igår passade jag på att hälsa på simmargänget som passande nog var på läger i örebro, och idag har jag besökt fler saknade vänner. Nu på kvällen blev det också till att ta fram det där projekktarbetet igen. Man kan väl säga som så att inte allt raderades, men en hel del halvknasiga meningar kunde ju i alla fall genast formuleras om till en förhoppningsvis inte riktigt lika knasig variant. Jaja, det blir nog bra tillslut. 
 
I övrigt har den mesta av "oj-då-var-man-visst-hemma-chocken" lagt sig något, även om allting fortfarande känns lite smått superkonstigt första gången det ska genomföras. Det bär liksom med sig en viss fördröjning och allting som tidigare flöt på naturligt kräver ett visst tankearbete. Hmm, jaa det löser sig nog tillslut.  
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska fler saknade vänner besökas, och på kvällen blir det bio (vilket även det varit hyfsat efterlängtat)! :)
Malin
2015-01-07 @ 01:47:24
URL: http://mollycrue.devote.se

Hej!!
Jag ska till Tanzania nu på torsdag ;) tänkte hörs lite vad din resa har kostat och om du tyckte om det?!

Har du några tips på vad man måste göra o äta osv?:D

Du kan väl skicka ett mail till mig??:)

Mvh en annan Malin ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinstanzania.blogg.se

I den här bloggen kommer du kunna följa mitt livs hittills största äventyr och resa till Tanzania med allt vad det innebär. Ni kommer att få läsa om oundvikliga kulturkrockar, spännande äventyr, personliga tankar, ett annorlunda vardagsliv och mycket mer!

RSS 2.0