Åter på folkis

Vid tvåtiden var jag framme i Växjö. Jag skulle byta tåg i Göteborg, men det dröjde inte mer än fem minuter innan tåget dit stannade första gången. Det var något fel vid den kommande stationen. Därefter fortsatte bara problemen och trotts att jag från början skulle ha haft en halvtimmes väntetid i Göteborg blev det nu i stället bråttom. Jaja, någon fara var det ju aldrig, jag var ju minst sagt i god tid till skolan, som inte börjar förrän i morgon, så allting hade ju gått att lösa ganska lätt ändå!

 

Det är kul att vara tillbaka och träffa alla igen, även om några inte kommer förrän i morgon. Nu ska jag ta en sista titt på projektarbetet innan det är dags att sova. Det är ju dags att komma tillbaka till de vanliga gå-upp-”tidigt”-vanorna igen! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinstanzania.blogg.se

I den här bloggen kommer du kunna följa mitt livs hittills största äventyr och resa till Tanzania med allt vad det innebär. Ni kommer att få läsa om oundvikliga kulturkrockar, spännande äventyr, personliga tankar, ett annorlunda vardagsliv och mycket mer!

RSS 2.0